1129

נוהלי השירות

לקוחות יקרים,

חברת אגנטק (1987) בע"מ הינה היבואנית ונותנת השירות הבלעדית למותגי Omron, Polar ו-Tanita. אגנטק מעמידה לרשות המשתמשים מרכז שירות מקצועי המוסמך לטיפול בתקלות, תמיכה וייעוץ למוצרים השונים. המרכז מאויש בטכנאים מקצועיים ומומחים אשר השתלמו במשרדים הראשיים של החברות בחו"ל.

חברת אגנטק מעניקה שנתיים אחריות למוצרים ובכפוף לתנאי האחריות בלבד.


קבלת שירות


קיימות שתי אפשרויות לקבלת שירות:
 

1) הגעה ישירה למרכז השירות בקרית עתידים

2) שליחת המוצרים בדואר רשום
  • יש לצרף טופס טיפול המפרט את מהות התקלה ולציין שם מלא, מספר טלפון + נייד, כתובת דוא"ל וכתובת חזרה למשלוח. להורדת הטופס לחצו כאן.
  • יצירת קשר עם הלקוח מתבצעת בסיום הטיפול (באמצעות שליחת SMS / טלפון) - עדכון בגמר הטיפול וחיוב באשראי במידה וצריך.
  • זמן הטיפול - המוצרים יישלחו חזרה בדואר רשום תוך 4 ימי עסקים מיום הגעתם למעבדת השירות.

 

נוהלי השירות
 

- השירות יינתן בהצגת תעודת אחריות וחשבונית מקורית של חנות מורשית בלבד, ובכפוף לתנאי האחריות.
-
השירות ניתן במעבדת השירות של חברת אגנטק וכרוך בהשארת המוצר בחנות.
-
התשלום עבור התיקון יבוצע ישירות מול אגנטק בהתאם למחירון.
-
תיקון בעלות של עד 90 ₪ יבוצע ללא בקשת אישור מוקדמת מהלקוח. במידה ועלות התיקון עולה על 90 ₪ ייווצר קשר עם הלקוח לאישורו.
-
עלות בדיקת מכשיר שאינו במסגרת אחריות – 45 ₪
-
אין המעבדה אחראית למכשיר אשר לא נדרש תוך 3 חודשים מתאריך גמר התיקון. המכשיר ייחשב לנטוש והחברה רשאית להשמידו.
-
האחריות לתיקון, לא כולל חלקי חילוף, היא ל-3 חודשים מתאריך גמר התיקון עם הצגת חשבונית לתיקון.


ניתן לחנות בחנייה הצמודה למרכז השירות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת,
צוות השירות